Oli vähän puhinaa pentujan kanssa iltapäivällä, niinpä myöhästyin möllikisoista mölliluokasta, mihin olin ajatellut Tulpan kanssa mennä. No, jos kerran virallisiinkin ollaan menossa niin miksei sitten mölleissäkin 1-luokan radalle... vilkaisin vaan ettei radalla ollut keinua ja sinne me menimme.
Rata ei ollut todellakaan helppo, suoria linjoja ei ennen loppusuoraa löytynyt ja heti lähdössä oli putkiansa. Odotuksen eivät siis olleet järin korkealla... Mutta yllätyksekseni Tulppis suoritutui radasta ihan kunnialla. Hylkyhän meille tuli mutta vähän yllättävässä paikassa: nimittäin puomille meno oli ihan takaseinän vierellä ja Tulppis pysähtyi siihen pällistelemään seinää?! Sitten kun yritin sihdata sitä puomille niin sepä pakitti itsensä alastulokontaktiasentoon. Hehhee, yleisöä nauratti, mua ei.
Myös A-esteellä Tulppis jäi toljottamaan, tuolla esteen päälle. Tuota se ei ole tehnyt koskaan sillä yleensähän sillä on kiire alastulolle! Kepeille menossakin tuli virhe mutta se johtui minun hätäilystäni, olin vastaanottamassa vaikeaan keppikulmaan pakkovalssilla mutta käännyin liian aikaisin ja Tulppa meni keppien väärälle puolelle. Toisella yrittämällä onnistui ja itse kepeillä ei tullut virheitä.
Olin kyllä tosi tyytyväinen että hypyille ei nyt tullut niitä typeriä kieltovirheitä, tosin vein erityisen huolellisesti hypyt kun nyt tiesin mistä ongelmat on johtuneet. Vaan sitä vauhtia kaivattaisiin rutkasti lisää...
Ensi viikonloppuna sitten eka virallinen stratti, kylläkin vain hyppikselle mutta sittenpähän nähdään missä mennään :)