JATtilassa.

Seuruuta. Imuuttaen. Jotenkin mulla on nyt sellainen olo että tämä homma ei etene. Tulpalla ei ole nyt mitään kiinnekohtaa paitsi se mun käsi, jota en siksi saa yhtään irrotettua. Tuota kättä lukuunottamatta itse sueruu kyllä meni oikein hyvin, ja ne pysähdyksetkin on tulleet kuntoon eli Tulppis ei enää peruuta istuutuessaan.

Luoksetulon eteenistumista. En tahdo vieläkään saada Tulppista tarpeeksi lähelle mutta ne kädet voin ottaa pois kyllä kun olen ensin saanut koiran siihen paikoilleen. Ilman käsiä siihen tuloa en kyllä vielä uskalla koittaa.

Istahtamisia muutama ja maahanmenoja sitten. Olin jo seisaallaan mutta kumarassa, niin että mun kädet oli polvien yläpuolella. Välillä tuo tarjosi istumista mutta nousi sitten ylös ja tarjosi sitä maahanmenoa. Eli tämä on kyllä edistynyt.